Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sweet Supernaut Jacket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="honeback" data-source="post: 376588" data-attributes="member: 77149"><p>Va inne och köpte Supernaut jackan och brallorna igår. Är 187 cm lång och väger 80 pannor. Jag valde att köpa Large och absolut inte större. Eller de beror precis på hur du vill att de ska sitta. Jag vill dock ha de ganska rent och då va Largen perfekt. Min rekomendatation är att du också tar Large. Den är absolut inte kort på mig. Jag är väl ingen speciellt bredaxlad person men skulle ranka mig som normalbyggd. I värsta fall får du väl köpa en och om den inte skulle passa får du väl skicka tillbaka den och byta. De e en helskön jacka att ha på sig. Ska bli kul att testa den på riktigt. ha de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="honeback, post: 376588, member: 77149"] Va inne och köpte Supernaut jackan och brallorna igår. Är 187 cm lång och väger 80 pannor. Jag valde att köpa Large och absolut inte större. Eller de beror precis på hur du vill att de ska sitta. Jag vill dock ha de ganska rent och då va Largen perfekt. Min rekomendatation är att du också tar Large. Den är absolut inte kort på mig. Jag är väl ingen speciellt bredaxlad person men skulle ranka mig som normalbyggd. I värsta fall får du väl köpa en och om den inte skulle passa får du väl skicka tillbaka den och byta. De e en helskön jacka att ha på sig. Ska bli kul att testa den på riktigt. ha de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sweet Supernaut Jacket
Tillbaka
Topp