Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Swissevent?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 621347" data-attributes="member: 12924"><p>Var kanske inte så mkt svar på själva kärnfrågan om resbyrån dådå.</p><p></p><p>Problemet med de billiga flygresorna är att dem väldigt ofta ligger på knöliga tider, typ väldigt väldigt tidigt. Det gör att det blir svårt med transfer, såvida man inte hyr bil, och då blir allt genast mkt dyrare.</p><p>I övrigt är det mig veterligen absolut inte förbjudet med offpist i Schweiz. Har åkt mkt OP i Schweiz i mina dar, och visst är det stängt i skogen på många orter, men OP generellt, näe.</p><p>Inga svenskar i E-berg? Skeptisk....</p><p></p><p>Ingen som vet något om resebyrån Swissevent?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 621347, member: 12924"] Var kanske inte så mkt svar på själva kärnfrågan om resbyrån dådå. Problemet med de billiga flygresorna är att dem väldigt ofta ligger på knöliga tider, typ väldigt väldigt tidigt. Det gör att det blir svårt med transfer, såvida man inte hyr bil, och då blir allt genast mkt dyrare. I övrigt är det mig veterligen absolut inte förbjudet med offpist i Schweiz. Har åkt mkt OP i Schweiz i mina dar, och visst är det stängt i skogen på många orter, men OP generellt, näe. Inga svenskar i E-berg? Skeptisk.... Ingen som vet något om resebyrån Swissevent? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Swissevent?
Tillbaka
Topp