Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Switch slide på longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 781516" data-attributes="member: 101065"><p>Har hållt på med longboard ett tag nu, och kan rätt bra, kan åka switch också... det är bara det att jag haft en tanke på att slajda switch... fram tills nu! När man gör några najsiga slajdar vill man inte alltid dance'a tillbaka eller hoppa tillbaka till vanlig position, men behöver hjälp och fattar inte alls... :S allt känns konstigare switch :P</p><p>Hur gör jag? xD</p><p>jävlar va efterbliven post, men hur ska man tänka i början? Jag vet ju liksom inte, var längesen man började lära sig :S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 781516, member: 101065"] Har hållt på med longboard ett tag nu, och kan rätt bra, kan åka switch också... det är bara det att jag haft en tanke på att slajda switch... fram tills nu! När man gör några najsiga slajdar vill man inte alltid dance'a tillbaka eller hoppa tillbaka till vanlig position, men behöver hjälp och fattar inte alls... :S allt känns konstigare switch :P Hur gör jag? xD jävlar va efterbliven post, men hur ska man tänka i början? Jag vet ju liksom inte, var längesen man började lära sig :S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Switch slide på longboard?
Tillbaka
Topp