Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
switchback bindnings
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ingoo" data-source="post: 981481" data-attributes="member: 66349"><p>Sådär, fick hem ett par Switchbacks och måste säga att jag blev rätt impat av byggkvaliten, allt sitter som sten, inga glapp eller nåt och de ser inte ut att gå sönder på ett tag. Super smidigt att byta highback, eller ta isär hela bindningen. Gummipaddingen under hela baseplaten är skönt också, förstår inte varför inte alla märken har det.</p><p>De har ett problem dock, de är inte riktig vän med min 46:or... Fast det är size Large så känns de lite för korta, baseplaten och strapsen. Så det blir troligtvis att sälja igen, tror de funkar helt perfekt för boots upp till 44-45. Bara höra av sig om nån är intresserad, har helt mattsvarta med jib-paddingen som är lite tjockare och har en stor vit switchbackgubbe på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ingoo, post: 981481, member: 66349"] Sådär, fick hem ett par Switchbacks och måste säga att jag blev rätt impat av byggkvaliten, allt sitter som sten, inga glapp eller nåt och de ser inte ut att gå sönder på ett tag. Super smidigt att byta highback, eller ta isär hela bindningen. Gummipaddingen under hela baseplaten är skönt också, förstår inte varför inte alla märken har det. De har ett problem dock, de är inte riktig vän med min 46:or... Fast det är size Large så känns de lite för korta, baseplaten och strapsen. Så det blir troligtvis att sälja igen, tror de funkar helt perfekt för boots upp till 44-45. Bara höra av sig om nån är intresserad, har helt mattsvarta med jib-paddingen som är lite tjockare och har en stor vit switchbackgubbe på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
switchback bindnings
Tillbaka
Topp