tja.
sx7 är en nybörjarskida eller för lätta medelgoda,
sx9 är en skida som passar medelgoda
sx11 för avancerade.
jag har åkt alla tre, och kan säga att har du åkt ett tag så kommer sx7:an att vara ett dåligt köp!! den är inte rolig om man kan åka...
/anders