Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Sy in täckbyxor för slimfit passform
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheSweetSpot" data-source="post: 829595" data-attributes="member: 118560"><p>Nja, vad är det för "täckbyxor"? </p><p></p><p>Sannolikt får du sämre värmeisolerade förmåga i sömmarna eftersom materialet blir väldigt komprimerat där och värmeisolation till mycket beror på lagom luftigt material. Har dina "täckbyxor" vattenavstötande funktion kan du glömma den i sömmarna om du syr själv, så vida du inte vet hur man tejpar sömmar, men då tror jag inte du hade ställt frågan i första hand. </p><p></p><p>Om det bara är för att få lite coolare stuk på brallorna så rekommenderar jag dig att köpa ett par som du redan vet har cool passform. Det är svårt att få något som ser bra ut då det är svårare att få fallet att bli bra i ett lösare material jämfört med ett par jeans. Jeans har dessutom bara ett lager tyg medan dina täckbyxor har minst två och sannolikt tre (yttertyg, isolerade tyg, foder). </p><p></p><p>Lycka till! </p><p></p><p>/.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheSweetSpot, post: 829595, member: 118560"] Nja, vad är det för "täckbyxor"? Sannolikt får du sämre värmeisolerade förmåga i sömmarna eftersom materialet blir väldigt komprimerat där och värmeisolation till mycket beror på lagom luftigt material. Har dina "täckbyxor" vattenavstötande funktion kan du glömma den i sömmarna om du syr själv, så vida du inte vet hur man tejpar sömmar, men då tror jag inte du hade ställt frågan i första hand. Om det bara är för att få lite coolare stuk på brallorna så rekommenderar jag dig att köpa ett par som du redan vet har cool passform. Det är svårt att få något som ser bra ut då det är svårare att få fallet att bli bra i ett lösare material jämfört med ett par jeans. Jeans har dessutom bara ett lager tyg medan dina täckbyxor har minst två och sannolikt tre (yttertyg, isolerade tyg, foder). Lycka till! /. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Sy in täckbyxor för slimfit passform
Tillbaka
Topp