Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erika_zug" data-source="post: 885867" data-attributes="member: 88630"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag är lite sugen pa att aka ner till sydamerika för att aka skidor nu över sommaren. Eventuellt stanna längre för att hitta pa fler äventyr när snön smält bort.</p><p></p><p>Nagon som har nagra bra tips? Vart är det bäst att aka? Hur hittar jag folk att aka med?</p><p></p><p>Nagon som ocksa planerar att / ar intresserad av att aka?</p><p></p><p>Jag hade nog inte tänkt jobba, i varje fall inte till att börja med. Men plugga spanska vore intressant.</p><p></p><p>Jag aker snowboard och skidor med och utan hudar.</p><p></p><p>/Erika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erika_zug, post: 885867, member: 88630"] Hej, Jag är lite sugen pa att aka ner till sydamerika för att aka skidor nu över sommaren. Eventuellt stanna längre för att hitta pa fler äventyr när snön smält bort. Nagon som har nagra bra tips? Vart är det bäst att aka? Hur hittar jag folk att aka med? Nagon som ocksa planerar att / ar intresserad av att aka? Jag hade nog inte tänkt jobba, i varje fall inte till att börja med. Men plugga spanska vore intressant. Jag aker snowboard och skidor med och utan hudar. /Erika [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Tillbaka
Topp