Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erika_zug" data-source="post: 885913" data-attributes="member: 88630"><p>Ok. Kul!</p><p></p><p>Dock är jag lite sen med planeringen och kan nog realistiskt inte komma iväg förrän början av Augusti när du redan är pa väg hem. Fast det är klart, jag har bara en manads uppsägningstid och det är den 10:e Juni nu.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Vad har du tänkt dig för akning där nere? Aker du ner med kompisar? Har du varit där förut?</p><p></p><p>Utrustning för, kunskap och övning i lavinsäkerhet har jag självklart.</p><p></p><p>Erika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erika_zug, post: 885913, member: 88630"] Ok. Kul! Dock är jag lite sen med planeringen och kan nog realistiskt inte komma iväg förrän början av Augusti när du redan är pa väg hem. Fast det är klart, jag har bara en manads uppsägningstid och det är den 10:e Juni nu.. ;) Vad har du tänkt dig för akning där nere? Aker du ner med kompisar? Har du varit där förut? Utrustning för, kunskap och övning i lavinsäkerhet har jag självklart. Erika [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Tillbaka
Topp