Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erika_zug" data-source="post: 886613" data-attributes="member: 88630"><p>Hallå där! Du verkar ocksa vara nästan granne med mig, och dessutom betydligt envisare än mig med skidorna!!! Det var ett tag sen jag var ute och akte sisst faktiskt, början av maj eller sa tror jag det var... Men om du tänkte ut och aka igen sa hänger jag gärna med <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>överlever dock problemlöst sommaren <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> även om sesongsbytet var svarare än vanligt i ar...</p><p></p><p>Känner dock för att fly bort fran allt ett tag... trots att jag nog tyker att det är grymt bra här nere.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erika_zug, post: 886613, member: 88630"] Hallå där! Du verkar ocksa vara nästan granne med mig, och dessutom betydligt envisare än mig med skidorna!!! Det var ett tag sen jag var ute och akte sisst faktiskt, början av maj eller sa tror jag det var... Men om du tänkte ut och aka igen sa hänger jag gärna med ;) överlever dock problemlöst sommaren ;) även om sesongsbytet var svarare än vanligt i ar... Känner dock för att fly bort fran allt ett tag... trots att jag nog tyker att det är grymt bra här nere. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Tillbaka
Topp