Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erika_zug" data-source="post: 887029" data-attributes="member: 88630"><p>Jag brukar inte heller vara den som säger nej... Filipm, är du ocksa lätt att övertala till att man skall ga upp hela dagen för att aka ner bara en, eller max nagra fa ganger? Förutsagt att det är riktigt bra att aka ner sa klart <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Nagon som har nagon koll pa hur det är att tura där nere?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erika_zug, post: 887029, member: 88630"] Jag brukar inte heller vara den som säger nej... Filipm, är du ocksa lätt att övertala till att man skall ga upp hela dagen för att aka ner bara en, eller max nagra fa ganger? Förutsagt att det är riktigt bra att aka ner sa klart ;) Nagon som har nagon koll pa hur det är att tura där nere? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Tillbaka
Topp