Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="filipm" data-source="post: 887435" data-attributes="member: 82826"><p>Clay: Hur är hetsen efter ett dump i t.ex. portillo? Finns det bra liftburen eller lättåtkomlig åknning kvar efter några dagar?</p><p></p><p>Erika_zug: jag gör gärna vad som krävs för att åka bra åkning men har varken bindning eller hudar till att tura på till mina skidpar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p><p>Det får isf hyras eller lösas på annat vis på plats, vid behov.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="filipm, post: 887435, member: 82826"] Clay: Hur är hetsen efter ett dump i t.ex. portillo? Finns det bra liftburen eller lättåtkomlig åknning kvar efter några dagar? Erika_zug: jag gör gärna vad som krävs för att åka bra åkning men har varken bindning eller hudar till att tura på till mina skidpar :( Det får isf hyras eller lösas på annat vis på plats, vid behov. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Tillbaka
Topp