Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erika_zug" data-source="post: 888682" data-attributes="member: 88630"><p>Later hur bra som helst!!!</p><p></p><p>Jag har förstatt att det blaser ratt mycket dar nere? Aker man mycket i drivsnö? Blaser inte snön fort sönder? Alltsa blir hard och sa?</p><p></p><p>Tura är nog bäst när sesongen för att aka lift är över. Sa brukar jag göra här hemma, första halvan av sesongen snowboard, andra halvan turskidor <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Det känns som man vill komma iväg senast början av augusti om det skall vara nagon idee. Skulle egentligen helst vara där fran början av sesongen... men det skulle da bli nästa sesong.</p><p></p><p>Jättetack för alla tips Clay!</p><p></p><p>Filipm, hur ser det ur för dig, aker du ner?</p><p></p><p>Jag har i varje fall börjat med att försöka lära mig lite spanska....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erika_zug, post: 888682, member: 88630"] Later hur bra som helst!!! Jag har förstatt att det blaser ratt mycket dar nere? Aker man mycket i drivsnö? Blaser inte snön fort sönder? Alltsa blir hard och sa? Tura är nog bäst när sesongen för att aka lift är över. Sa brukar jag göra här hemma, första halvan av sesongen snowboard, andra halvan turskidor ;) Det känns som man vill komma iväg senast början av augusti om det skall vara nagon idee. Skulle egentligen helst vara där fran början av sesongen... men det skulle da bli nästa sesong. Jättetack för alla tips Clay! Filipm, hur ser det ur för dig, aker du ner? Jag har i varje fall börjat med att försöka lära mig lite spanska.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Tillbaka
Topp