Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clay" data-source="post: 889048" data-attributes="member: 82624"><p>Vinden var aldrig några problem, snön var fluffig och fin så oro för vindpackad kartongsnö är nog obefogad (så var det för oss iaf <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> ). Det som däremot en del upplevde som problem var höjden. Ca 3000 möh gjorde nog sitt för många innan de hade hunnit acklimatisera sig. </p><p>Att lära sig en del fraser på spanska är ingen dum ide eftersom de flesta som jobbar på orten kan bara spanska. Annars så är det många amerikaner och australiensare som åker dit så språket är inga problem.</p><p>Hojta till om du/ni fler tips!</p><p></p><p>/Clay</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clay, post: 889048, member: 82624"] Vinden var aldrig några problem, snön var fluffig och fin så oro för vindpackad kartongsnö är nog obefogad (så var det för oss iaf :) ). Det som däremot en del upplevde som problem var höjden. Ca 3000 möh gjorde nog sitt för många innan de hade hunnit acklimatisera sig. Att lära sig en del fraser på spanska är ingen dum ide eftersom de flesta som jobbar på orten kan bara spanska. Annars så är det många amerikaner och australiensare som åker dit så språket är inga problem. Hojta till om du/ni fler tips! /Clay [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydamerika nu i sommar
Tillbaka
Topp