Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sydön Japan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1089862" data-attributes="member: 115922"><p>[USER=80520]@Vattendroppe[/USER]. Du har nog helt rätt om huvudön, vi siktar på runt Nagano Prefecture. Jag har tittat runt lite på husbil men de man kan hyra vad jag hittat, verkar lite små. Vi är ett gäng lite för bekväma 40+-are men du kanske känner till någonstans där man kan hitta lite större bilar?</p><p></p><p>Vi är ute efter 95% offpiste, sedan är det nog lite blandat vad folk vill göra. Vissa vill köra skog och andra lite mera öppet. Jag tror vi vill ha det ganska blandat. Sålänge det funkar offpist och att man inte får dom största utskällningarna om vi så skulle göra.</p><p></p><p>De vi funderat på är </p><p>Cortina</p><p>Suginohara</p><p>Myoko Kogen</p><p>Kagura </p><p>Seki Onsen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1089862, member: 115922"] [USER=80520]@Vattendroppe[/USER]. Du har nog helt rätt om huvudön, vi siktar på runt Nagano Prefecture. Jag har tittat runt lite på husbil men de man kan hyra vad jag hittat, verkar lite små. Vi är ett gäng lite för bekväma 40+-are men du kanske känner till någonstans där man kan hitta lite större bilar? Vi är ute efter 95% offpiste, sedan är det nog lite blandat vad folk vill göra. Vissa vill köra skog och andra lite mera öppet. Jag tror vi vill ha det ganska blandat. Sålänge det funkar offpist och att man inte får dom största utskällningarna om vi så skulle göra. De vi funderat på är Cortina Suginohara Myoko Kogen Kagura Seki Onsen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sydön Japan
Tillbaka
Topp