Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydsvenskan fotograf söker Skibooms i VAL D'ISERE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joffe" data-source="post: 228144" data-attributes="member: 68757"><p>Hej mitt namn är Johan Bävman och är fotograf på sydsvenska dagbladet. </p><p>Den 2 dec till 9 dec 2006 skall jag och reporter åka till VAL D'ISERE för att göra ett rese repotage </p><p>inför säsongen 2007. </p><p>Jag skulle vilja komma i kontakt med en eller flera svenska riktiga säsongare i VAL D'ISERE som </p><p>skulle kunna tänka sig att jag fick komma och hälsa på nere i deras lya i alperna . Då jag själv </p><p>tidigare gjort två snowboard säsonger i Norden vill jag gärna ta reda på hur skiljer sig ifrån Alperna.</p><p></p><p>Hoppas på svar så snart som möjligt, kanske det är någon som vet ett bra ställe att vända sig till </p><p>eller rent av känner någon skåning/svensk som skall ditt.</p><p></p><p></p><p>Med vänliga hälsningar / Johan Bävman</p><p></p><p>johan.bavman@sydsvenskan.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joffe, post: 228144, member: 68757"] Hej mitt namn är Johan Bävman och är fotograf på sydsvenska dagbladet. Den 2 dec till 9 dec 2006 skall jag och reporter åka till VAL D'ISERE för att göra ett rese repotage inför säsongen 2007. Jag skulle vilja komma i kontakt med en eller flera svenska riktiga säsongare i VAL D'ISERE som skulle kunna tänka sig att jag fick komma och hälsa på nere i deras lya i alperna . Då jag själv tidigare gjort två snowboard säsonger i Norden vill jag gärna ta reda på hur skiljer sig ifrån Alperna. Hoppas på svar så snart som möjligt, kanske det är någon som vet ett bra ställe att vända sig till eller rent av känner någon skåning/svensk som skall ditt. Med vänliga hälsningar / Johan Bävman johan.bavman@sydsvenskan.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sydsvenskan fotograf söker Skibooms i VAL D'ISERE
Tillbaka
Topp