Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Synpunkter på SL-skidor önskas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 903090" data-attributes="member: 32948"><p>Jag bidrar med 200 jag med, så kanske vi även kan köpa en privatlektion med en svensklärare. Senaste 2 inläggen jjosefsson har postat har han inte lyckats klämma ur sig vad han menar. Det var nånting om nån 16-åring som har en tio-i-topp klubb, sen tycker han det skulle vara kul att se de första midfatsen med rocker (de var nog snart 10 år sedan de började komma), och sen undrar han om jag vet hur fort det går. (Ja, jag vet hur fort det går) </p><p></p><p></p><p></p><p>Instämmer. För 100% pistsmiskande hade jag definitivt hellre gått på ett par av hendryx smalare kreationer än ett par racestocklagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 903090, member: 32948"] Jag bidrar med 200 jag med, så kanske vi även kan köpa en privatlektion med en svensklärare. Senaste 2 inläggen jjosefsson har postat har han inte lyckats klämma ur sig vad han menar. Det var nånting om nån 16-åring som har en tio-i-topp klubb, sen tycker han det skulle vara kul att se de första midfatsen med rocker (de var nog snart 10 år sedan de började komma), och sen undrar han om jag vet hur fort det går. (Ja, jag vet hur fort det går) Instämmer. För 100% pistsmiskande hade jag definitivt hellre gått på ett par av hendryx smalare kreationer än ett par racestocklagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Synpunkter på SL-skidor önskas
Tillbaka
Topp