Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Synpunkter på val av bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clip" data-source="post: 877990" data-attributes="member: 35623"><p>Funderar på att köpa nya skidor. Det lutar just nu åt Dynastar Sultan Legend 80 165. </p><p>Nu funderar jag bara på vilken bindning som kan passa mig bäst. </p><p>171cm lång, ~82kg, åker mest pist men sticker utanför om förhållandena är bra. </p><p>De bindningar jag funderar på är följande: </p><p></p><p>Marker Squire 11.0 white-black 10/11</p><p>Salomon STH 12 Oversized</p><p>Salomon STH 14</p><p>Salomon STH 14 Driver</p><p>Salomon STH 16 Driver</p><p></p><p>Tacksam för synpunkter samt andra förslag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clip, post: 877990, member: 35623"] Funderar på att köpa nya skidor. Det lutar just nu åt Dynastar Sultan Legend 80 165. Nu funderar jag bara på vilken bindning som kan passa mig bäst. 171cm lång, ~82kg, åker mest pist men sticker utanför om förhållandena är bra. De bindningar jag funderar på är följande: Marker Squire 11.0 white-black 10/11 Salomon STH 12 Oversized Salomon STH 14 Salomon STH 14 Driver Salomon STH 16 Driver Tacksam för synpunkter samt andra förslag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Synpunkter på val av bindning?
Tillbaka
Topp