Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
systemkamera 5000-7000kr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JSundvall" data-source="post: 811182" data-attributes="member: 73553"><p>Fps står för frames per second. Tror inte att någon av dom där kamerorna har autofokus vid filmning..</p><p>Och 550d kan du filma i ~60 fps med om du kör 720p = schysst slowmotion.</p><p>Har dock kommit nya sonykameror som har autofokus i filmning (a33 och a55 bland annat), den billigaste ligger på samma pris som 550d, men den har betydligt sämre batteritid.</p><p>Eftersom jag själv har köpt en 550d så rekommenderar jag den starkt, den är sjukt bra och jag är hur nöjd som helst med den! Det stod mellan den och Sony a33 men autofokus vid filming kändes inte som den avgörande funktionen då jag tycker batteritid väger tyngre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JSundvall, post: 811182, member: 73553"] Fps står för frames per second. Tror inte att någon av dom där kamerorna har autofokus vid filmning.. Och 550d kan du filma i ~60 fps med om du kör 720p = schysst slowmotion. Har dock kommit nya sonykameror som har autofokus i filmning (a33 och a55 bland annat), den billigaste ligger på samma pris som 550d, men den har betydligt sämre batteritid. Eftersom jag själv har köpt en 550d så rekommenderar jag den starkt, den är sjukt bra och jag är hur nöjd som helst med den! Det stod mellan den och Sony a33 men autofokus vid filming kändes inte som den avgörande funktionen då jag tycker batteritid väger tyngre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
systemkamera 5000-7000kr
Tillbaka
Topp