Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Systemkamera eller En videokamera ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ericsundberg" data-source="post: 857270"><p>Hej,</p><p>Sökt efter samma ämne i forumet men hittar inget som just jag funderar över ...</p><p></p><p>Ja som sagt så drar jag snart igång med ett projekt !</p><p>En som har lånat Canon Eos 7d:en som kommer tillbaks kanske i sommar , tänkte då att man kan köpa en ny kamera kanske. Har tänkt på det tidigare ...</p><p></p><p>Många har sagt och som jag har läst om så är Canon eos 550d nästan lika bra som 7d:en alltså ett snäppt under 7d:en. Skulle ju va bra att ha en kamera som är ungefär lika bra men så tänkte jag ju att jag kommer att filma väldigt mycket under projektet och då är det kanske det är bättre att köpa en ny videkamera istället ?</p><p>Men samtidigt så tänker jag ta mycket kort också och då är det ju bättre med en system ju :s </p><p>Kan inte riktigt bestämma mig riktigt ! ;o</p><p></p><p>Tacksam för svar ! :'d</p><p></p><p>/Eric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ericsundberg, post: 857270"] Hej, Sökt efter samma ämne i forumet men hittar inget som just jag funderar över ... Ja som sagt så drar jag snart igång med ett projekt ! En som har lånat Canon Eos 7d:en som kommer tillbaks kanske i sommar , tänkte då att man kan köpa en ny kamera kanske. Har tänkt på det tidigare ... Många har sagt och som jag har läst om så är Canon eos 550d nästan lika bra som 7d:en alltså ett snäppt under 7d:en. Skulle ju va bra att ha en kamera som är ungefär lika bra men så tänkte jag ju att jag kommer att filma väldigt mycket under projektet och då är det kanske det är bättre att köpa en ny videkamera istället ? Men samtidigt så tänker jag ta mycket kort också och då är det ju bättre med en system ju :s Kan inte riktigt bestämma mig riktigt ! ;o Tacksam för svar ! :'d /Eric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Systemkamera eller En videokamera ?
Tillbaka
Topp