Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Systemkamera instegsmodeller? NikonD60? SonyA200?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 424861" data-attributes="member: 45951"><p>Tja igen,</p><p></p><p>Vill bara tacka för de snabba svaren. D80n är något jag kikat lite på också men som sagt, det är en tät och förvirrande djungel hehe. Livsfarligt område för någon som har sådan beslutsångest att man knappt kan beställa käk på McDonalds utan att ha ångest. </p><p></p><p>Inga kommentarer om Sony A200? Vore intressant att få veta vad någon tycker om den. EOS450D har jag inte kollat på, får vända blicken däråt också. </p><p></p><p>Garantin är alltid ett problem, men med tanke på att släkten är bofasta där och jag att skickar nästan gratis med FedEx så är det inget större problem, om än ett litet huvudbry. </p><p></p><p>Jag har ett par dagar till innan en order måste läggas, fyll gärna på med mer! uppskattar all hjälp! Måste ila till tåget, God helg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 424861, member: 45951"] Tja igen, Vill bara tacka för de snabba svaren. D80n är något jag kikat lite på också men som sagt, det är en tät och förvirrande djungel hehe. Livsfarligt område för någon som har sådan beslutsångest att man knappt kan beställa käk på McDonalds utan att ha ångest. Inga kommentarer om Sony A200? Vore intressant att få veta vad någon tycker om den. EOS450D har jag inte kollat på, får vända blicken däråt också. Garantin är alltid ett problem, men med tanke på att släkten är bofasta där och jag att skickar nästan gratis med FedEx så är det inget större problem, om än ett litet huvudbry. Jag har ett par dagar till innan en order måste läggas, fyll gärna på med mer! uppskattar all hjälp! Måste ila till tåget, God helg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Systemkamera instegsmodeller? NikonD60? SonyA200?
Tillbaka
Topp