Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Systemkamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 772656" data-attributes="member: 35021"><p>Tjenna, personligen började jag med en Canon 400d. Fungerade klockrent för mig att lära mig och utvecklas med, lätt att förstå sig på alla menyer/funktioner o.s.v. men ändå så pass bra att du inte "växer ur den" på en gång. Går att hitta riktigt billigt på blocket har jag sett. Sen när det gäller objektiv kör jag själv med ett standard 18-55, ett hyfsat zoomobjektiv på 70-300 samt Canons fasta 50mm 1,8f. Objektiv är som sagt väldigt personligt, precis som fabrikatet på kameran, själv har jag fastnat för Canon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 772656, member: 35021"] Tjenna, personligen började jag med en Canon 400d. Fungerade klockrent för mig att lära mig och utvecklas med, lätt att förstå sig på alla menyer/funktioner o.s.v. men ändå så pass bra att du inte "växer ur den" på en gång. Går att hitta riktigt billigt på blocket har jag sett. Sen när det gäller objektiv kör jag själv med ett standard 18-55, ett hyfsat zoomobjektiv på 70-300 samt Canons fasta 50mm 1,8f. Objektiv är som sagt väldigt personligt, precis som fabrikatet på kameran, själv har jag fastnat för Canon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Systemkamera
Tillbaka
Topp