Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Systemkamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjo-rnR" data-source="post: 988064" data-attributes="member: 84036"><p>Kolla min annons. Säljer av min 550d i paket.</p><p></p><p>Flesta här verkar inte ha någon aning om kameror. 7D ger<strong> INTE </strong>bättre bildkvalité än 650D. Anledningen varför man köper 7D är att man behöver byggkvalitén, ergonomin eller för att man är dåligt påläst. </p><p></p><p>7D är gjord för pressfotografer som springer runt med kilovis tunga objektiv runt axeln och slänger runt kamerna snabbt när de ska byta, en 650D hade inte klarat av påfrestningarna. När man springer runt med 10-40k dyra objektiv kan det vara skönt med att ha ett hus som man vet kommer fungera tills dagens slut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjo-rnR, post: 988064, member: 84036"] Kolla min annons. Säljer av min 550d i paket. Flesta här verkar inte ha någon aning om kameror. 7D ger[b] INTE [/b]bättre bildkvalité än 650D. Anledningen varför man köper 7D är att man behöver byggkvalitén, ergonomin eller för att man är dåligt påläst. 7D är gjord för pressfotografer som springer runt med kilovis tunga objektiv runt axeln och slänger runt kamerna snabbt när de ska byta, en 650D hade inte klarat av påfrestningarna. När man springer runt med 10-40k dyra objektiv kan det vara skönt med att ha ett hus som man vet kommer fungera tills dagens slut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Systemkamera
Tillbaka
Topp