Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
T1 - T2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kenna" data-source="post: 4715" data-attributes="member: 10443"><p>Har tänkt köpa Telispjäxor,,men vet inte riktigt vad jag ska köpa..har åkt på T2-or litegrann dom tyckte jag var sköna..T1 som är högre..hur är skillnaden o åka på dom , mycket stabilare eller ?</p><p>Jag behöver ju inte inrikta mig på just t1 eller t2 , alla märken ..</p><p>har väll inte tänkt att gå uppför nåt än .men man vet aldrig..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kenna, post: 4715, member: 10443"] Har tänkt köpa Telispjäxor,,men vet inte riktigt vad jag ska köpa..har åkt på T2-or litegrann dom tyckte jag var sköna..T1 som är högre..hur är skillnaden o åka på dom , mycket stabilare eller ? Jag behöver ju inte inrikta mig på just t1 eller t2 , alla märken .. har väll inte tänkt att gå uppför nåt än .men man vet aldrig.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
T1 - T2
Tillbaka
Topp