Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ta åt sig den som vill.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="the_Magnus" data-source="post: 28346" data-attributes="member: 13656"><p>Det är egentligen inte likt mig att skriva inlägg som detta, men ibland åker rosa skjortan på så...</p><p></p><p>Inlägget var inte tänkt att påvisa Sthlms "överlägsenhet" utan snarare en dänga till de här på forumet som lider av det svårbotliga "Sthlms-komplexet". Dessa människor verkar inte riktigt förstå att ett avskaffande av Kongl. Hufvudstaden och offentlig avrättning av alla dess invånare skulle leda till förödande konsekvenser för landets alla skidanläggningar.</p><p></p><p>Visst Göran och hans lakejer stjäl ifrån alla utan större urskiljning, men när den stora utskänkningsfesten startar får Sthlm, relativt sett, väldigt lite tårta. </p><p></p><p>Och så det här olyckliga med att jag egentligen inte bryr mig... hehe.. Enda svaret jag har till det måste vara att man måste peta in lite fiskmås, 08-jävel etc. för att rättfärdiga vissa påhopp om genstammar.</p><p></p><p>Så nu till er som fortfarande känner sig kränkta, påhoppade, och utsatta för oförätter iochmed mitt inlägg... </p><p>- Ta ur stavarna och njut av fri passage.</p><p></p><p>/Mange</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="the_Magnus, post: 28346, member: 13656"] Det är egentligen inte likt mig att skriva inlägg som detta, men ibland åker rosa skjortan på så... Inlägget var inte tänkt att påvisa Sthlms "överlägsenhet" utan snarare en dänga till de här på forumet som lider av det svårbotliga "Sthlms-komplexet". Dessa människor verkar inte riktigt förstå att ett avskaffande av Kongl. Hufvudstaden och offentlig avrättning av alla dess invånare skulle leda till förödande konsekvenser för landets alla skidanläggningar. Visst Göran och hans lakejer stjäl ifrån alla utan större urskiljning, men när den stora utskänkningsfesten startar får Sthlm, relativt sett, väldigt lite tårta. Och så det här olyckliga med att jag egentligen inte bryr mig... hehe.. Enda svaret jag har till det måste vara att man måste peta in lite fiskmås, 08-jävel etc. för att rättfärdiga vissa påhopp om genstammar. Så nu till er som fortfarande känner sig kränkta, påhoppade, och utsatta för oförätter iochmed mitt inlägg... - Ta ur stavarna och njut av fri passage. /Mange [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ta åt sig den som vill.
Tillbaka
Topp