Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ta åt sig den som vill.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nilimaa" data-source="post: 28363" data-attributes="member: 29526"><p>Jag sänkte mig så lågt att jag måste skriva ett litet inlägg också.</p><p>Illa jag vet... men klart man blir brydd.</p><p></p><p>Jag är nog en av "norrlänningarna" som svär och klagar på "08:orna" när de skapar köer. Men det ligger det inte så rysligt mycket allvar i faktiskt. Är ganska glad att dom kommer och hälsar på och framförallt gör så att vi får ha våran fina liftanläggning kvar.</p><p></p><p>Det man stör sig på (för att rida på generaliseringens våg) är den taskiga attityd de ofta visar upp. På något vridet sätt måste man ändå kunnse se dom som gäster på berget precis som vi är gäster i sthlm när vi kommer och vill se den fantastiska globen eller slottet osv. Vi betalar juh faktiskt också skatt och den svider säkerligen lika mycket i våra plånböcker som i stockholmarnas. </p><p></p><p>Så skärp till er attityd lite bara så har nog bergen plats till oss alla.</p><p></p><p>(sen är det vi som ideelt är uppe och shapar piper och hopp om kvällarna, bara för att bli sönderåkt av den stora massan nästa dag.) = ( </p><p></p><p>Nu måste jag fortsätta att plugga....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nilimaa, post: 28363, member: 29526"] Jag sänkte mig så lågt att jag måste skriva ett litet inlägg också. Illa jag vet... men klart man blir brydd. Jag är nog en av "norrlänningarna" som svär och klagar på "08:orna" när de skapar köer. Men det ligger det inte så rysligt mycket allvar i faktiskt. Är ganska glad att dom kommer och hälsar på och framförallt gör så att vi får ha våran fina liftanläggning kvar. Det man stör sig på (för att rida på generaliseringens våg) är den taskiga attityd de ofta visar upp. På något vridet sätt måste man ändå kunnse se dom som gäster på berget precis som vi är gäster i sthlm när vi kommer och vill se den fantastiska globen eller slottet osv. Vi betalar juh faktiskt också skatt och den svider säkerligen lika mycket i våra plånböcker som i stockholmarnas. Så skärp till er attityd lite bara så har nog bergen plats till oss alla. (sen är det vi som ideelt är uppe och shapar piper och hopp om kvällarna, bara för att bli sönderåkt av den stora massan nästa dag.) = ( Nu måste jag fortsätta att plugga.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ta åt sig den som vill.
Tillbaka
Topp