Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Ta bort denna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yatzy" data-source="post: 219832" data-attributes="member: 66533"><p>Jag är mycket nöjd med min livtröja. Den använder jag i alla möjliga sammanhang. Jag har utomhus alltid en vindjacka eller skaljacka över den och dessa ska då inte sitta jättetajt. Den är också skön att dra på sig när man fryser i tältet eller i någon utkyld stuga. Den värmer bra, bättre än en vanlig tröja men framför allt har den låg vikt och ganska liten packvolym. Den måste träs över huvudet men det finns några knappar i halslinningen så det ska gå lättare. Man måste ju också av med skaljackan så det är bäst att ta på tröjan i lä om det finns. Men att ha det isolerande lagret innanför skalet är ju annars en bra idé.</p><p></p><p>Det var lite väntetid på att beställa jackan förra hösten, men tillgängligheten kanske är bättre nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yatzy, post: 219832, member: 66533"] Jag är mycket nöjd med min livtröja. Den använder jag i alla möjliga sammanhang. Jag har utomhus alltid en vindjacka eller skaljacka över den och dessa ska då inte sitta jättetajt. Den är också skön att dra på sig när man fryser i tältet eller i någon utkyld stuga. Den värmer bra, bättre än en vanlig tröja men framför allt har den låg vikt och ganska liten packvolym. Den måste träs över huvudet men det finns några knappar i halslinningen så det ska gå lättare. Man måste ju också av med skaljackan så det är bäst att ta på tröjan i lä om det finns. Men att ha det isolerande lagret innanför skalet är ju annars en bra idé. Det var lite väntetid på att beställa jackan förra hösten, men tillgängligheten kanske är bättre nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Ta bort denna!
Tillbaka
Topp