Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Ta med barnvagn från Östersunds flygplats till Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nickel" data-source="post: 140141" data-attributes="member: 34501"><p>Jag har en fråga av det mer udda slaget. Jag har bokat resa för hela familjen till Åre vecka 11 (världscup och allt).</p><p></p><p>Minstingen i familjen behöver fortfarande barnvagn. Att ta med barnvagnen på flyget var inte några problem. Men sen tog det stopp.</p><p></p><p>Jag kollade med Flygtaxi. De har en speciell transfer från Frösöflygplats (Östersund) till Åre.</p><p>MEN man får bara ta med en resväska och en packe skidor.</p><p>Man kan inte ens betala extra för barnvagnen. Det är bara stopp. Alternativet är att ta egen taxi men då kostar det fläsk.</p><p></p><p>Jag behöver lite tips om hur man skulle kunna ta med sig barnvagnen från flygplatsen till Åre. Kan man skicka med bussgods? Muta en taxichaffis som ändå ska åka den vägen eller vad ska jag göra? Är det kanske nån som känner nån som åker denna sträcka ganska ofta och mot skälig ersättning kan ta vagnen i bagageutrymmet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nickel, post: 140141, member: 34501"] Jag har en fråga av det mer udda slaget. Jag har bokat resa för hela familjen till Åre vecka 11 (världscup och allt). Minstingen i familjen behöver fortfarande barnvagn. Att ta med barnvagnen på flyget var inte några problem. Men sen tog det stopp. Jag kollade med Flygtaxi. De har en speciell transfer från Frösöflygplats (Östersund) till Åre. MEN man får bara ta med en resväska och en packe skidor. Man kan inte ens betala extra för barnvagnen. Det är bara stopp. Alternativet är att ta egen taxi men då kostar det fläsk. Jag behöver lite tips om hur man skulle kunna ta med sig barnvagnen från flygplatsen till Åre. Kan man skicka med bussgods? Muta en taxichaffis som ändå ska åka den vägen eller vad ska jag göra? Är det kanske nån som känner nån som åker denna sträcka ganska ofta och mot skälig ersättning kan ta vagnen i bagageutrymmet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Ta med barnvagn från Östersunds flygplats till Åre
Tillbaka
Topp