Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Ta med barnvagn från Östersunds flygplats till Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 140143" data-attributes="member: 28198"><p>Transfern under sportlov/påsk brukar vara buss från Frösön och då kan jag inte se nåt problem egentligen! Under mindre veckor samt lågfrekventerade avgångar brukar det vara minibuss. </p><p>Mitt råd är att bara köra! Vafan vi har en barnvagn och ska till Åre!! Är inte chauffören/föraren helt dum i huvet så löser dom det. </p><p>Du har inga kontakter i Åre annars som kan låna ut en vagn så ni slipper dra prylarna? Hur gammal är knodden vecka 11? Liggvagn? Nåt att sova i? Sittvagn?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 140143, member: 28198"] Transfern under sportlov/påsk brukar vara buss från Frösön och då kan jag inte se nåt problem egentligen! Under mindre veckor samt lågfrekventerade avgångar brukar det vara minibuss. Mitt råd är att bara köra! Vafan vi har en barnvagn och ska till Åre!! Är inte chauffören/föraren helt dum i huvet så löser dom det. Du har inga kontakter i Åre annars som kan låna ut en vagn så ni slipper dra prylarna? Hur gammal är knodden vecka 11? Liggvagn? Nåt att sova i? Sittvagn? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Ta med barnvagn från Östersunds flygplats till Åre
Tillbaka
Topp