Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ta med fler skidor på flyget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Supersub" data-source="post: 112635" data-attributes="member: 31788"><p>Inte för att jag tror att detta tillför något men...</p><p></p><p>Så vitt jag vet står det ingen maxvikt för skidpaketet, utan bara att man endast får ta med ett par skidor (jag kan minnas fel). Dom som väger in har nog inte så stor koll på vad ett par skidor väger så dom godkänner nog det mesta, om det nu inte är helt uppenbart att det är övervikt. Även om skidorna lastas som specialgods vägs dom innan dom lastas. Så var det i alla fall för mig..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Supersub, post: 112635, member: 31788"] Inte för att jag tror att detta tillför något men... Så vitt jag vet står det ingen maxvikt för skidpaketet, utan bara att man endast får ta med ett par skidor (jag kan minnas fel). Dom som väger in har nog inte så stor koll på vad ett par skidor väger så dom godkänner nog det mesta, om det nu inte är helt uppenbart att det är övervikt. Även om skidorna lastas som specialgods vägs dom innan dom lastas. Så var det i alla fall för mig.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ta med fler skidor på flyget
Tillbaka
Topp