Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ta med väska från Chamonix till Sverige snarast
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MountainGuideTravel" data-source="post: 1002844" data-attributes="member: 46289"><p>Hej</p><p></p><p>Jag har en trunk med grejer (stor bag ca 80x50x50) väger ca 20 kg</p><p></p><p>Om någon är på g att köra upp från Cham vore det toppen om ni kan ta med denna. </p><p>Självklart betalar jag bidrag till bensin för att få hem mina grejer. (den innehåller lavinutrustning, inte knark, så ni får inga problem i tullen)</p><p></p><p>Svara gärna mig asap på info@mountainguide.se eller 070 2494700</p><p></p><p>mvh Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MountainGuideTravel, post: 1002844, member: 46289"] Hej Jag har en trunk med grejer (stor bag ca 80x50x50) väger ca 20 kg Om någon är på g att köra upp från Cham vore det toppen om ni kan ta med denna. Självklart betalar jag bidrag till bensin för att få hem mina grejer. (den innehåller lavinutrustning, inte knark, så ni får inga problem i tullen) Svara gärna mig asap på info@mountainguide.se eller 070 2494700 mvh Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ta med väska från Chamonix till Sverige snarast
Tillbaka
Topp