Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ta steget utanför pisten.... hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larsove" data-source="post: 995661" data-attributes="member: 93529"><p>Fan det här blev ju inte precis lättare nu... Men stort tack för all input!</p><p></p><p>erik832995: Kollade lite på Soul, cool design. Men finns dessa någonstans så man kan testa?</p><p></p><p>A0S: Jag har uppfattat Line mer som en parkskida, men jag kanske har fel?</p><p></p><p>DrJ: Låter lovande, får man fråga om åkstil, vikt, längd osv?</p><p></p><p>blomman67: Jo jag har väl oxå tänkte lite så, men egentligen, är det något som säger att bara för man är nöjd med en Nordica modell så är man det med andra?</p><p></p><p>hforslund: Najs! Får man fråga vad du åkte på innan dessa?</p><p></p><p>Puderslaktarn: Har som sagt provat Salomon Rocker2 108 och den föll mig inte alls i smaken vad gäller piståkning. OCh vad beträffar Gotaman så är det alldeles för stor radie, korrekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larsove, post: 995661, member: 93529"] Fan det här blev ju inte precis lättare nu... Men stort tack för all input! erik832995: Kollade lite på Soul, cool design. Men finns dessa någonstans så man kan testa? A0S: Jag har uppfattat Line mer som en parkskida, men jag kanske har fel? DrJ: Låter lovande, får man fråga om åkstil, vikt, längd osv? blomman67: Jo jag har väl oxå tänkte lite så, men egentligen, är det något som säger att bara för man är nöjd med en Nordica modell så är man det med andra? hforslund: Najs! Får man fråga vad du åkte på innan dessa? Puderslaktarn: Har som sagt provat Salomon Rocker2 108 och den föll mig inte alls i smaken vad gäller piståkning. OCh vad beträffar Gotaman så är det alldeles för stor radie, korrekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ta steget utanför pisten.... hjälp!
Tillbaka
Topp