Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ta tempen på nästa säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wannman" data-source="post: 543087" data-attributes="member: 44065"><p>Intresse finns alltså. Skönt att höra!!</p><p>Patr: Blir andra säsongen isåfall. Var i Val T för 4 år sedan. Många sköna minnen därifrån men nu vill jag nog prova på ett nytt ställe.</p><p>Offpiist: Kanada är ju aldrig fel. Men ska jag dit så krävs det en hel del slit både i sommar och i höst, så det måste jag isåfall återkomma om. Men lite planering är ju aldrig fel och det låter grymt. Har fått för mig också att det inte behöver bli så mycket dyrare att dra dit än att åka till alperna. Men som sagt. Får återkomma om det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wannman, post: 543087, member: 44065"] Intresse finns alltså. Skönt att höra!! Patr: Blir andra säsongen isåfall. Var i Val T för 4 år sedan. Många sköna minnen därifrån men nu vill jag nog prova på ett nytt ställe. Offpiist: Kanada är ju aldrig fel. Men ska jag dit så krävs det en hel del slit både i sommar och i höst, så det måste jag isåfall återkomma om. Men lite planering är ju aldrig fel och det låter grymt. Har fått för mig också att det inte behöver bli så mycket dyrare att dra dit än att åka till alperna. Men som sagt. Får återkomma om det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ta tempen på nästa säsong
Tillbaka
Topp