Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ta tempen på nästa säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natly" data-source="post: 549962" data-attributes="member: 75723"><p>Hej Hej! </p><p>Jag har bestämt mig för St Anton, men samma sits som er andra, kompisarna blir antagligen kvar här hemma.....=p Men man ska inte vara rädd för att åka själv! Då har man faktiskt inte någon annan än sig sjäv att hålla reda på=) och man kommer träffa en massa kompisar! Jag håller på och kolla både boende och jobb. Sökt lite här och där.Men hör gärna av er om ni är på att dela boende.</p><p>Nathalie_snow@hotmail.com</p><p>Det är nog på tiden att hitta något nu om man ska få ett hyffsat bra jobb och boende. </p><p>OM det är någon som har varit i St A och har lite tips på var man kan få jobb så är jag jättetacksam för tips!</p><p></p><p>MvH Nathalie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natly, post: 549962, member: 75723"] Hej Hej! Jag har bestämt mig för St Anton, men samma sits som er andra, kompisarna blir antagligen kvar här hemma.....=p Men man ska inte vara rädd för att åka själv! Då har man faktiskt inte någon annan än sig sjäv att hålla reda på=) och man kommer träffa en massa kompisar! Jag håller på och kolla både boende och jobb. Sökt lite här och där.Men hör gärna av er om ni är på att dela boende. Nathalie_snow@hotmail.com Det är nog på tiden att hitta något nu om man ska få ett hyffsat bra jobb och boende. OM det är någon som har varit i St A och har lite tips på var man kan få jobb så är jag jättetacksam för tips! MvH Nathalie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ta tempen på nästa säsong
Tillbaka
Topp