Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ta tjänstledigt för att säsonga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 927549" data-attributes="member: 63059"><p>Jag förstar att detta är svart för dig, själv började jag jobba pa byggen redan pa 70talet, där var de väldigt tacksamma om man var ledig fran mitten av dec till mitten av april pga kylan, jag gjorde 9 säsonger pa rad : ), plus 6 ar i skidpatrull här i frankrike, Men i ditt fall en butik,, vad för slags butik? har du planer pa högskola/universitet senare? att säsonga vill jag kalla "livets skola" inte att förakta. Jag tror att du inte har nagon egen lgh än, det är ju lättare att säsonga om man fortfarande bor hemma hos föräldrarna, men om du känner att det jobb du har nu är ditt framtidsjobb, stanna slit som ett "djur" lägg pengarna pa riktigt bra skidsemestrar, idag är jag själv arbetsgivare, sa om nagon redan första aret ber om tjänsteledigt om han han/hon har en bärande roll i företaget,,, svaret skulle bli NEJ,,, du är bara 19ar om du är sa duktig sa att du redan nu har en bra position sa far du fler chanser pa andra ställen, mkt svarare om du väntar för länge, med familj osv, om din flickvän/sambo inte är skididiot hon med, man kan ju göra säsong och vara föräldraledig,, vad du än gör Lycka till,,,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 927549, member: 63059"] Jag förstar att detta är svart för dig, själv började jag jobba pa byggen redan pa 70talet, där var de väldigt tacksamma om man var ledig fran mitten av dec till mitten av april pga kylan, jag gjorde 9 säsonger pa rad : ), plus 6 ar i skidpatrull här i frankrike, Men i ditt fall en butik,, vad för slags butik? har du planer pa högskola/universitet senare? att säsonga vill jag kalla "livets skola" inte att förakta. Jag tror att du inte har nagon egen lgh än, det är ju lättare att säsonga om man fortfarande bor hemma hos föräldrarna, men om du känner att det jobb du har nu är ditt framtidsjobb, stanna slit som ett "djur" lägg pengarna pa riktigt bra skidsemestrar, idag är jag själv arbetsgivare, sa om nagon redan första aret ber om tjänsteledigt om han han/hon har en bärande roll i företaget,,, svaret skulle bli NEJ,,, du är bara 19ar om du är sa duktig sa att du redan nu har en bra position sa far du fler chanser pa andra ställen, mkt svarare om du väntar för länge, med familj osv, om din flickvän/sambo inte är skididiot hon med, man kan ju göra säsong och vara föräldraledig,, vad du än gör Lycka till,,,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ta tjänstledigt för att säsonga?
Tillbaka
Topp