Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ta tjänstledigt för att säsonga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 927565" data-attributes="member: 29415"><p>Det trodde jag också när jag frågade en fd chef. Trots att jag accepterade hans nej blev han väldigt upprörd över att jag ens frågade. Det slutade med att jag bytte arbete till stort förtret för honom (eftersom jag plockade med mig en kund) men en sådan chef - som inte tål en rak fråga - vill man ju inte arbeta under i alla fall.</p><p></p><p>Du kan ju börja med att säga att du vill vara föräldraledig under vintern och se hur chefen ställer sig till detta. Om chefen bara tycker det är roligt kan du ju korrigera till att du vill ha ledigt. Same same för arbetsgivaren - du är ju frånvarande från arbetet. Anledningen är ju (borde vara) rätt oväsentlig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 927565, member: 29415"] Det trodde jag också när jag frågade en fd chef. Trots att jag accepterade hans nej blev han väldigt upprörd över att jag ens frågade. Det slutade med att jag bytte arbete till stort förtret för honom (eftersom jag plockade med mig en kund) men en sådan chef - som inte tål en rak fråga - vill man ju inte arbeta under i alla fall. Du kan ju börja med att säga att du vill vara föräldraledig under vintern och se hur chefen ställer sig till detta. Om chefen bara tycker det är roligt kan du ju korrigera till att du vill ha ledigt. Same same för arbetsgivaren - du är ju frånvarande från arbetet. Anledningen är ju (borde vara) rätt oväsentlig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ta tjänstledigt för att säsonga?
Tillbaka
Topp