Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tack Johan Engqvist!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 14349" data-attributes="member: 13245"><p>Det är sån"t här som kommer få Sverige på fötter. Bobsåpan och bobvalet kommer avgöra Sveriges framtid. Hur det går i riksdagsvalet är av klart underordnad betydelse. Själv hade jag planer på att lansera TV-progrmmet "riksdagen" där ett stort antal svenskar skall försöka sköta ett land (Sverige) och en efter en blir utröstad till endast 349 återstår och dessa vinner priset att få sköta landet de närmaste fyra åren. Bob-iden slår givetvis detta med hästlängder. Snabbare, Snyggare och med herr Enquist med i stallet, SNIKNARE.</p><p></p><p>Den som kollat in bob på Eurosport vet att det är rysligt fina presentationer av åkarna, som alltid iklädda sina så föredömligt åtsmitande gummikläder. Vi kommer ta detta till nästa nivå och sätta rekord i snygga dräkter, det kan jag redan nu lova. I vår satsning kommer inte bara åkarna vara snyggt klädda. Hele staben kommer allt som oftast till de välbesatta presskonferenserna iklädda speedsuits, (alternativt stilfullt iklädda bar underkropp givetvis). </p><p></p><p></p><p>Jag skall redan idag dra iväg ett mail till SSAB, KTH, Chalmers och Strategiska forskningsstiftelsen för att starta ett forskningsprojekt om is, stål och friktion. Förhoppningsvis kommer SAAB och hela IG JAS att ställa resurser till förfogaden för framtagande av en helt ny bob. Till nästa år kommer SAAB att skippa samarbetspartnern Salomon och slippa bli förknippade med tönt-sporten ski-X. Nu blir det BOB som gäller - köp en SAAB och vinn ett åk i Sveriges 4-mansbob. Rubrikerna efter kraschen med privatpersoner i boben och en förstörd bob skaper mer publicitet, mer sponsorer och mer klirr i kassan. </p><p></p><p></p><p>Givetvis skall vi också ha egna dopingskandaler och rykten om sexorgier på de gemensamma dam- och herrträningslägren kommer vara förstasidesstoff hos alla kvällstidningar.</p><p></p><p>När börjar vi?</p><p></p><p>HitMe (Technical director of the Swedish 2005 bobsleigh team)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 14349, member: 13245"] Det är sån"t här som kommer få Sverige på fötter. Bobsåpan och bobvalet kommer avgöra Sveriges framtid. Hur det går i riksdagsvalet är av klart underordnad betydelse. Själv hade jag planer på att lansera TV-progrmmet "riksdagen" där ett stort antal svenskar skall försöka sköta ett land (Sverige) och en efter en blir utröstad till endast 349 återstår och dessa vinner priset att få sköta landet de närmaste fyra åren. Bob-iden slår givetvis detta med hästlängder. Snabbare, Snyggare och med herr Enquist med i stallet, SNIKNARE. Den som kollat in bob på Eurosport vet att det är rysligt fina presentationer av åkarna, som alltid iklädda sina så föredömligt åtsmitande gummikläder. Vi kommer ta detta till nästa nivå och sätta rekord i snygga dräkter, det kan jag redan nu lova. I vår satsning kommer inte bara åkarna vara snyggt klädda. Hele staben kommer allt som oftast till de välbesatta presskonferenserna iklädda speedsuits, (alternativt stilfullt iklädda bar underkropp givetvis). Jag skall redan idag dra iväg ett mail till SSAB, KTH, Chalmers och Strategiska forskningsstiftelsen för att starta ett forskningsprojekt om is, stål och friktion. Förhoppningsvis kommer SAAB och hela IG JAS att ställa resurser till förfogaden för framtagande av en helt ny bob. Till nästa år kommer SAAB att skippa samarbetspartnern Salomon och slippa bli förknippade med tönt-sporten ski-X. Nu blir det BOB som gäller - köp en SAAB och vinn ett åk i Sveriges 4-mansbob. Rubrikerna efter kraschen med privatpersoner i boben och en förstörd bob skaper mer publicitet, mer sponsorer och mer klirr i kassan. Givetvis skall vi också ha egna dopingskandaler och rykten om sexorgier på de gemensamma dam- och herrträningslägren kommer vara förstasidesstoff hos alla kvällstidningar. När börjar vi? HitMe (Technical director of the Swedish 2005 bobsleigh team) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tack Johan Engqvist!
Tillbaka
Topp