Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tåg mellan Wengen, Mürren och Schweiz i allmänhet....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1195322" data-attributes="member: 121331"><p>Är ett tag sen jag var i Jungfrauregionen nu, brukade ha säsongskort för hela området när jag bodde åt det hållet. </p><p>Se till att köpa liftkort som gäller för alla tre områdena (First, Männlichen-Kleine Scheidegg och Mürren-Schilthorn). Liftkortet gäller då på tågen från Grindelwald till Kleine Scheidegg, vidare ner till Wengen, och omvänt. Det gäller även från Lauterbrunnen till Mürren eller Wengen. Oklart om även sträckan Interlaken - Lauterbrunnen/Grindelwald täcks numera.</p><p>Wengen-Grindelwald eller omvänt kan ju även göras på skidorna via övriga liftar.</p><p></p><p>Från flygplatsen är det alltid samma pris, om du inte vågar kolla och boka "sparbiljett" på nätet. Tror du måste boka en viss avgång då, så kanske mest en option på vägen hem när man inte behöver oroa sig för när planet landar och väntan på bagage etc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1195322, member: 121331"] Är ett tag sen jag var i Jungfrauregionen nu, brukade ha säsongskort för hela området när jag bodde åt det hållet. Se till att köpa liftkort som gäller för alla tre områdena (First, Männlichen-Kleine Scheidegg och Mürren-Schilthorn). Liftkortet gäller då på tågen från Grindelwald till Kleine Scheidegg, vidare ner till Wengen, och omvänt. Det gäller även från Lauterbrunnen till Mürren eller Wengen. Oklart om även sträckan Interlaken - Lauterbrunnen/Grindelwald täcks numera. Wengen-Grindelwald eller omvänt kan ju även göras på skidorna via övriga liftar. Från flygplatsen är det alltid samma pris, om du inte vågar kolla och boka "sparbiljett" på nätet. Tror du måste boka en viss avgång då, så kanske mest en option på vägen hem när man inte behöver oroa sig för när planet landar och väntan på bagage etc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tåg mellan Wengen, Mürren och Schweiz i allmänhet....
Tillbaka
Topp