Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tåg till St.Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="trepojken" data-source="post: 57209" data-attributes="member: 14051"><p>Bäst är nog som sagt att ta kontakt m SJ direkt. Åkte ner för två år sedan och då kostade ca 1500 kr och tog ca 20 timmar. Åkte Göteborg - Köpenhamn - Hamburg (lång väntan m trevlig julmarknad m glühwein!) - München (sovvagn) - Innsbruck - St Anton.</p><p></p><p>Ta med bandare, öl, och goda vänner! Ett tips är att skaffa ishockeytrunk m hjul på för prylarna om du inte har sjysst boardbag.</p><p></p><p>Ha kul! St Anton är göj!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trepojken, post: 57209, member: 14051"] Bäst är nog som sagt att ta kontakt m SJ direkt. Åkte ner för två år sedan och då kostade ca 1500 kr och tog ca 20 timmar. Åkte Göteborg - Köpenhamn - Hamburg (lång väntan m trevlig julmarknad m glühwein!) - München (sovvagn) - Innsbruck - St Anton. Ta med bandare, öl, och goda vänner! Ett tips är att skaffa ishockeytrunk m hjul på för prylarna om du inte har sjysst boardbag. Ha kul! St Anton är göj! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tåg till St.Anton!
Tillbaka
Topp