Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Taggad arbetskraft finnes! :-)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric" data-source="post: 601979" data-attributes="member: 16080"><p>Vet inte om man får göra så här på forumet... men jag har ett väldigt långt jullov att fördriva, och vill gärna tillbringa mycket av tiden i Åre. Funderar på om det finns någon som behöver arbetskraft av något slag i några veckor, typ mellan 27:e dec och 15:e januari.</p><p></p><p>Natt-/tidig morgonjobb vore ultimat, annars är jag nöjd med (i princip) vilket skitjobb som helst som gör att man går något mindre back av Åre-vistelsen. Har bil och boende ordnat.</p><p></p><p>Har ABE körkort och skoterförarbevis. Varit heltidsanställd linjemontör i tre år och för övrigt bl.a. jobbat som tidningsbud, som bonddräng och med att bre mackor till bensinmackar. Pluggar nu till civilingenjör i maskinteknik.</p><p></p><p>Någon som har förslag på var man kan vända sig, eller som själv behöver hjälp med nåt mot lite ersättning?</p><p></p><p></p><p>God Jul!</p><p>Eric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric, post: 601979, member: 16080"] Vet inte om man får göra så här på forumet... men jag har ett väldigt långt jullov att fördriva, och vill gärna tillbringa mycket av tiden i Åre. Funderar på om det finns någon som behöver arbetskraft av något slag i några veckor, typ mellan 27:e dec och 15:e januari. Natt-/tidig morgonjobb vore ultimat, annars är jag nöjd med (i princip) vilket skitjobb som helst som gör att man går något mindre back av Åre-vistelsen. Har bil och boende ordnat. Har ABE körkort och skoterförarbevis. Varit heltidsanställd linjemontör i tre år och för övrigt bl.a. jobbat som tidningsbud, som bonddräng och med att bre mackor till bensinmackar. Pluggar nu till civilingenjör i maskinteknik. Någon som har förslag på var man kan vända sig, eller som själv behöver hjälp med nåt mot lite ersättning? God Jul! Eric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Taggad arbetskraft finnes! :-)
Tillbaka
Topp