Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Taggar på Freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nomme" data-source="post: 434044" data-attributes="member: 35143"><p>Satt och tryckte runt lite på Facebook och funderade på om "tagging" eller vad man nu ska kalla de hade varit en bra grejj för Freeride..?</p><p></p><p>Tänk till exempel om jag hade kunnat tagga åkarna jag fotar här.. så man hade kunnat gå till åkarensprofil genom en länk på/under bilden?.. Och såklart tvärt om att åkare som lägger upp mina bilder kan tagga mig som fotograf?..</p><p></p><p>Vad säger ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nomme, post: 434044, member: 35143"] Satt och tryckte runt lite på Facebook och funderade på om "tagging" eller vad man nu ska kalla de hade varit en bra grejj för Freeride..? Tänk till exempel om jag hade kunnat tagga åkarna jag fotar här.. så man hade kunnat gå till åkarensprofil genom en länk på/under bilden?.. Och såklart tvärt om att åkare som lägger upp mina bilder kan tagga mig som fotograf?.. Vad säger ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Taggar på Freeride?
Tillbaka
Topp