Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tågluff i Schweiz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hank-53" data-source="post: 200850" data-attributes="member: 29411"><p>Jag ska ägna tre veckor åt att besöka flera olika berg med skidliftar i Schweiz … och jag tar mig fram med tåg (bl a glaciärexpressen).</p><p>Planerna är lång framskridna och jag har bokat upp tre ställen: Zermattt, Disentis och Laax/Flims. Jag hinner med ett elller max två ställen till, men jag kan inte riktigt bestämma mig. Funderar på att avsluta i Engelberg, men Wengen/Mürrenn/Grindelwald verkar också intressant.</p><p>Andermatt och Sas Fee går bort denna gång.</p><p></p><p>Har du koll på något annnat extra bra (smultron)ställe som man inte bör misssa? </p><p>Tipsa mig gärna! (Jag flyger hem från Zürich.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hank-53, post: 200850, member: 29411"] Jag ska ägna tre veckor åt att besöka flera olika berg med skidliftar i Schweiz … och jag tar mig fram med tåg (bl a glaciärexpressen). Planerna är lång framskridna och jag har bokat upp tre ställen: Zermattt, Disentis och Laax/Flims. Jag hinner med ett elller max två ställen till, men jag kan inte riktigt bestämma mig. Funderar på att avsluta i Engelberg, men Wengen/Mürrenn/Grindelwald verkar också intressant. Andermatt och Sas Fee går bort denna gång. Har du koll på något annnat extra bra (smultron)ställe som man inte bör misssa? Tipsa mig gärna! (Jag flyger hem från Zürich.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tågluff i Schweiz?
Tillbaka
Topp