Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tajta till hälgreppet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 99923" data-attributes="member: 12152"><p>Japp, jag har gjort just så på mina numera ganska slitna Technica Icon Carbon. Jag använde en typ av självhäftande hårt skumgummiliknande material från Salomon som jag tror kallas distanstejp. Det följde iaf med några rejäla bitar till ett par gamla Salomon racepjäxor som jag handlade för nåt tiotal år sedan. Den tejpen jag använder är ca 3mm tjock och den fäster riktigt bra på innerskon. Jag limmade dit en laddning på båda sidor om hälen och det tightade till sig precis som jag hade tänkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 99923, member: 12152"] Japp, jag har gjort just så på mina numera ganska slitna Technica Icon Carbon. Jag använde en typ av självhäftande hårt skumgummiliknande material från Salomon som jag tror kallas distanstejp. Det följde iaf med några rejäla bitar till ett par gamla Salomon racepjäxor som jag handlade för nåt tiotal år sedan. Den tejpen jag använder är ca 3mm tjock och den fäster riktigt bra på innerskon. Jag limmade dit en laddning på båda sidor om hälen och det tightade till sig precis som jag hade tänkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tajta till hälgreppet?
Tillbaka
Topp