Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Takbox experter sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bultfeber" data-source="post: 1338258" data-attributes="member: 44672"><p>Ja jag önskar att jag hade då så nära till backen att jag tycker det är motiverat att ha takboxen på packad och på bilen från nov-juni...</p><p>Speciellt om vi skulle var 5 pers som åker varje gång, annars så ligger ju skidor bekvämar inne i bilen å att lyfta upp dom i en takbox?</p><p>Eller har man ett ständigt behov av takbox pga liten bil, är det då inte smartare både av bekvämlighet och ekonomi att köpa en bil som är bättre lämpad för familjens och ens egna behov?</p><p>Men till det sker så tar jag av den efter jag har använt den precis som med husvagnen, släpkärran, kajaker från taket och cykelhållaren med cykeln.</p><p>Speciellt om bilen inte bara är att köra till och från nästa nöje och inte till någon affär, kontor eller tjänsteresa </p><p></p><p>Hur det påverkar förbrukningen har vi stött å blött tidigare i tråden och då givetvis utsläpp och ljudkomfort</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bultfeber, post: 1338258, member: 44672"] Ja jag önskar att jag hade då så nära till backen att jag tycker det är motiverat att ha takboxen på packad och på bilen från nov-juni... Speciellt om vi skulle var 5 pers som åker varje gång, annars så ligger ju skidor bekvämar inne i bilen å att lyfta upp dom i en takbox? Eller har man ett ständigt behov av takbox pga liten bil, är det då inte smartare både av bekvämlighet och ekonomi att köpa en bil som är bättre lämpad för familjens och ens egna behov? Men till det sker så tar jag av den efter jag har använt den precis som med husvagnen, släpkärran, kajaker från taket och cykelhållaren med cykeln. Speciellt om bilen inte bara är att köra till och från nästa nöje och inte till någon affär, kontor eller tjänsteresa Hur det påverkar förbrukningen har vi stött å blött tidigare i tråden och då givetvis utsläpp och ljudkomfort [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Takbox experter sökes
Tillbaka
Topp