Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
TakboxBygge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 90220" data-attributes="member: 34055"><p>Tack BigAir. (bor inte i sthlm eller dalarna)(och vill inte lägga mina pengar på en takbox)</p><p></p><p>Och till er alla andra. hmmm</p><p>För det första så hade jag inte tänkt att bygga boxen av armeringsjärn.</p><p>För det andra så känner jag till maxlasten på bilen.</p><p>För det tredje så tycker jag det e jävligt synd att folk bara ska skjuta folks ideer i sank.</p><p>Det e ju faktiskt mkt roligare att ha en takbox som man själv gjort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 90220, member: 34055"] Tack BigAir. (bor inte i sthlm eller dalarna)(och vill inte lägga mina pengar på en takbox) Och till er alla andra. hmmm För det första så hade jag inte tänkt att bygga boxen av armeringsjärn. För det andra så känner jag till maxlasten på bilen. För det tredje så tycker jag det e jävligt synd att folk bara ska skjuta folks ideer i sank. Det e ju faktiskt mkt roligare att ha en takbox som man själv gjort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
TakboxBygge
Tillbaka
Topp