Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Talentløse Åre!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MIBViking" data-source="post: 33722" data-attributes="member: 16016"><p>Meråker fikk 30 cm pudder Nyttårsaften og har nå over 1 meter snø, over 50 cm er pudder i HELE anlegget og det er KUN natursnø! Det finnes ikke snøkanoner i Meråker. Hva er basisen i Åre??</p><p>Hvis dere tror at jeg er "ute etter" Åre så tar dere FEIL!! Jeg har vært der 5 ganger denne sesongen, men å påstå at Åre har mye snø og gode pudderforhold blir å overdrive. På dette området er Meråker meget mye bedre enn Åre Swedish Heal!! Det som er bra i Åre er bakkene!! Årsaken til tråden er usannheter på nettsiden siden jeg bruker denne som bakgrunn når jeg skal dra dit på tur!!!! Hvis denne lyver så vet jeg jo egentlig ikke hvordan forholdene er der borte???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MIBViking, post: 33722, member: 16016"] Meråker fikk 30 cm pudder Nyttårsaften og har nå over 1 meter snø, over 50 cm er pudder i HELE anlegget og det er KUN natursnø! Det finnes ikke snøkanoner i Meråker. Hva er basisen i Åre?? Hvis dere tror at jeg er "ute etter" Åre så tar dere FEIL!! Jeg har vært der 5 ganger denne sesongen, men å påstå at Åre har mye snø og gode pudderforhold blir å overdrive. På dette området er Meråker meget mye bedre enn Åre Swedish Heal!! Det som er bra i Åre er bakkene!! Årsaken til tråden er usannheter på nettsiden siden jeg bruker denne som bakgrunn når jeg skal dra dit på tur!!!! Hvis denne lyver så vet jeg jo egentlig ikke hvordan forholdene er der borte??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Talentløse Åre!!
Tillbaka
Topp