Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Tall hoods.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Charleeey" data-source="post: 833959" data-attributes="member: 117782"><p>Hejsan kära Freeride hängare.</p><p></p><p><strong>Vad tycker du är snyggt att ha på sig?</strong></p><p></p><p>Jag är en kille på 18 bast från Stjerneskolan, Torsby.</p><p>Går nu 3e o sista året på min skola och har fått ett projektarbete i händerna.</p><p></p><p>Som projektarbete har jag funderat på att starta ett företag/märke</p><p>som producerar <strong>Tall Hoodies</strong>, då jag tycker <strong>Edoggo</strong>s utbud är för litet,</p><p>och resterande är inget vidare snygga.</p><p>Det finns inge större utbud generellt för Tall Hoodies.</p><p></p><p><strong>Det jag tänkte fråga er är</strong>, vore ni intresserade av ett större utbud på Tallhoodies evt. köpa (Om dem är snygga)</p><p></p><p>Man skulle även kunna skicka in olika mönster/tryck man ville ha på för att få sin egen unika tröja producerad.</p><p></p><p></p><p> <em>Tacksam för seriösa svar.</em></p><p>MVH.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Charleeey, post: 833959, member: 117782"] Hejsan kära Freeride hängare. [b]Vad tycker du är snyggt att ha på sig?[/b] Jag är en kille på 18 bast från Stjerneskolan, Torsby. Går nu 3e o sista året på min skola och har fått ett projektarbete i händerna. Som projektarbete har jag funderat på att starta ett företag/märke som producerar [b]Tall Hoodies[/b], då jag tycker [b]Edoggo[/b]s utbud är för litet, och resterande är inget vidare snygga. Det finns inge större utbud generellt för Tall Hoodies. [b]Det jag tänkte fråga er är[/b], vore ni intresserade av ett större utbud på Tallhoodies evt. köpa (Om dem är snygga) Man skulle även kunna skicka in olika mönster/tryck man ville ha på för att få sin egen unika tröja producerad. [i]Tacksam för seriösa svar.[/i] MVH. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Tall hoods.
Tillbaka
Topp