Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
talltees, BIG!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 506080" data-attributes="member: 76398"><p><a href="http://www.turnin-point.com/" target="_blank">http://www.turnin-point.com/</a> - Samma tees som Recognize har, finns longsleeves också.</p><p>Men är lite skeptisk till vad frakten blir :/.</p><p></p><p>Hoodboyz har ju enorma talltees verkar det som men ingen storleksguide så dom kanske bara är breda. TSW å andar sidan har inte inne storlekarna atm och är imo bara enorma tees.</p><p></p><p>Föh la jag upp en typ likadan tråd tidigare idag <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=51873" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=51873</a></p><p></p><p>Även dratt iväg ett mail till Recognize och frågat när dom ska få in större storlekar men det har jag inte fått något svar på än iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 506080, member: 76398"] [URL]http://www.turnin-point.com/[/URL] - Samma tees som Recognize har, finns longsleeves också. Men är lite skeptisk till vad frakten blir :/. Hoodboyz har ju enorma talltees verkar det som men ingen storleksguide så dom kanske bara är breda. TSW å andar sidan har inte inne storlekarna atm och är imo bara enorma tees. Föh la jag upp en typ likadan tråd tidigare idag ;) [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=51873[/URL] Även dratt iväg ett mail till Recognize och frågat när dom ska få in större storlekar men det har jag inte fått något svar på än iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
talltees, BIG!
Tillbaka
Topp