Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tält
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 70298" data-attributes="member: 36230"><p>Jag ska svara på dina frågor.</p><p>1: det ska tåla alla väderlekar och klara av alla årstider. utan några som helst problem. därefter kommer vikten in. för tungt, det är klart det är en nackdal men ett tält som är för lätt håller troligtvis aldrig.</p><p>därför är hilleberg det ända alternativet idag. Eftersom de är totalt överlägsen på hållbarhet, vikt, ventilation, lätt att slå upp. </p><p></p><p>2: med ett hilleberg så är det inget problem. det beror förstås på hur ojämnt det är, har aldrig stött på att jag inte har hittat en lämplig plats. Man får ju avväga utsatthet för t ex. vind och mellan jämnheten på marken. det är de vanligaste valen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 70298, member: 36230"] Jag ska svara på dina frågor. 1: det ska tåla alla väderlekar och klara av alla årstider. utan några som helst problem. därefter kommer vikten in. för tungt, det är klart det är en nackdal men ett tält som är för lätt håller troligtvis aldrig. därför är hilleberg det ända alternativet idag. Eftersom de är totalt överlägsen på hållbarhet, vikt, ventilation, lätt att slå upp. 2: med ett hilleberg så är det inget problem. det beror förstås på hur ojämnt det är, har aldrig stött på att jag inte har hittat en lämplig plats. Man får ju avväga utsatthet för t ex. vind och mellan jämnheten på marken. det är de vanligaste valen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tält
Tillbaka
Topp