Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tält
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="h_e_n_k_e" data-source="post: 18890" data-attributes="member: 15263"><p>tjena...</p><p></p><p>skidsemester o skidsemester. Jag och mina jobbarkompisar bodde i tält i Vemdalen vecka 4 2000 när vi jobbade med Student Ski Week. Bodde i ett Mountain Hardwear exp.tält.</p><p></p><p>En vecka blev kanske lite väl hårt för dem som inte hade en riktigt bra sovsäck. Själv hade jag Ajungilak (-25) och var nog den ende som inte frös på hela veckan.</p><p></p><p>Att tillägga var att det var mellan -15* till -25* !</p><p></p><p>Jag kan starkt rekommendera en vecka eller två om det inte är för svinigt kallt bara!</p><p></p><p>Lycka till. // hEnKe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="h_e_n_k_e, post: 18890, member: 15263"] tjena... skidsemester o skidsemester. Jag och mina jobbarkompisar bodde i tält i Vemdalen vecka 4 2000 när vi jobbade med Student Ski Week. Bodde i ett Mountain Hardwear exp.tält. En vecka blev kanske lite väl hårt för dem som inte hade en riktigt bra sovsäck. Själv hade jag Ajungilak (-25) och var nog den ende som inte frös på hela veckan. Att tillägga var att det var mellan -15* till -25* ! Jag kan starkt rekommendera en vecka eller två om det inte är för svinigt kallt bara! Lycka till. // hEnKe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tält
Tillbaka
Topp