Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Tälta i Åre - bra eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjolund" data-source="post: 622735" data-attributes="member: 39234"><p>Nå, int är det till att vara dryg om man ställer en fråga. Jo - jag kanske åker upp själv och då har jag som fått för mig att boendet kanske inte blir så jättebilligt eftersom att stugor i regel int är avsedda för ensamseglare, men jag kan ju självklart ha missat att det finns några trevliga vandrarhem eller dylikt...</p><p></p><p>...sen är det lite mysigt att tälta om det nu int regnar eller om man ställer tältet så tråkigt att någon blir nyfiken på hur det skulle se ut när man petar hål i det (eller snor det helt och hållet).</p><p></p><p>En stor fördel med tältandet är att man kan ändra sig - ser lite tråkigt ut i Åre - vips åker man till Vemdalen eller kanske nåt annat ställe... </p><p></p><p>Kort och gott - jag är lite småsnål, eller så tänker jag att om jag sparar en tusenlapp i boende kanske jag kan åka på en ytterligare resa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjolund, post: 622735, member: 39234"] Nå, int är det till att vara dryg om man ställer en fråga. Jo - jag kanske åker upp själv och då har jag som fått för mig att boendet kanske inte blir så jättebilligt eftersom att stugor i regel int är avsedda för ensamseglare, men jag kan ju självklart ha missat att det finns några trevliga vandrarhem eller dylikt... ...sen är det lite mysigt att tälta om det nu int regnar eller om man ställer tältet så tråkigt att någon blir nyfiken på hur det skulle se ut när man petar hål i det (eller snor det helt och hållet). En stor fördel med tältandet är att man kan ändra sig - ser lite tråkigt ut i Åre - vips åker man till Vemdalen eller kanske nåt annat ställe... Kort och gott - jag är lite småsnål, eller så tänker jag att om jag sparar en tusenlapp i boende kanske jag kan åka på en ytterligare resa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Tälta i Åre - bra eller?
Tillbaka
Topp